Veelgestelde vragen

  1. Is Goedkopeenergie.nl een onafhankelijke website?
  2. Kan ik gratis overstappen via Goedkopeenergie.nl?
  3. Bieden jullie goedkope energie aan van alle energieleveranciers?
  4. Kan ik altijd overstappen naar een andere energieleverancier?
  5. Moet ik zelf mijn energieleverancier inlichten bij overstappen?
  6. Hoelang duurt het overstappen naar de nieuwe energieleverancier?
  7. Moet ik zelf de overstapboete betalen wanneer ik overstap?
  8. Moet ik mijn meterstanden bij overstappen aan jullie doorgeven?
  9. Wanneer ik ga verhuizen, moet ik dan mijn verhuizing doorgeven?
  10. Krijg ik automatisch een slimme meter?
  11. Wanneer de meterstanden niet overeenkomen, wat moet ik dan doen?
  12. Ben ik verplicht stroom en gas af te nemen bij de dezelfde energieleverancier?
  13. Ik heb stadsverwarming kan ik ook overstappen?
  14. Wat is het verschil tussen een enkele en een dubbele meter?
  15. Zijn er ook kosten verbonden aan een enkele of dubbele meter?
  16. Ik ben klant geworden van een energieleverancier, maar heb mijn toestemming niet verleend, wat nu?
  17. Kan ik een telefonische overeenkomst annuleren?
  18. Ik heb schade geleden door mijn energieleverancier, wat kan ik doen?
  19. Kan ik een colportage (deur aan deur verkoop) annuleren?
  20. Wat zijn de consequentie’s wanneer ik mijn energiecontract voortijdig verbreek?
  21. Ik ben recentelijk overgestapt naar een energieleverancier, maar ik ga verhuizen wat moet ik doen?
  22. Stuurt mijn nieuwe energieleverancier automatisch de nieuwe voorschotnota toe?
  23. Ik heb mijn nieuwe voorschotnota nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
  24. Controleren jullie mijn meterstanden?
  25. Zijn transportkosten hetzelfde als netwerkkosten?
  26. Wanneer mijn energieleverancier failliet gaat word mijn elektriciteit en gas dan ook stopgezet?
  27. Ik heb een geschil met mijn energieleverancier, wat kan ik doen?
  28. Is er ook een toezichthouder voor energieleveranciers?
  29. Wanneer ben ik een grootverbruiker van energie?
  30. Wanneer ben ik een kleinverbruiker van energie?
  31. Blijven de regels voor consumentenbescherming altijd gelden?
  32. Mag een energieleverancier tussentijds zijn energietarieven veranderen?
  33. Is jullie overstapservice echt gratis?
  34. Ik ben een zakelijke klant, kan ik ook de energietarieven voor mijn bedrijf vergelijken?
  35. Ben ik via deze website altijd goedkoper uit?
  36. Ontvang ik van jullie bevestiging bij overstappen naar een andere energieleverancier?
  37. Is goedkope energie alleen maar grijze energie?
Veelgestelde vragen
7 (70%) 3 votes